Warning: Undefined array key "HTTP_X_FORWARDED_PROTO" in /DISK2/WWW/onlyfashion.cz/www/wp-config.php on line 77 Jacob Elordi se stal tváří nové kampaně Bottega Veneta - onlyfashion.cz

Jacob Elordi se stal tváří nové kampaně Bottega Veneta

Home Móda Jacob Elordi se stal tváří nové kampaně Bottega Veneta
Jacob Elordi se stal tváří nové kampaně Bottega Veneta
Móda

Někdy přijde moment, kdy móda přestává být jen o oblečení a stává se oknem do světa snů. Takový je případ nové kampaně Bottega Veneta s Jacobem Elordim, nazvané „What Are Dreams“. Projekt, který vznikl ve spolupráci s legendárním fotografem Duane Michalsem, je víc než reklamou – je to intimní pohled do surrealistického světa, kde se realita prolíná s fantazií.

Elordi, známý it-boy moderní generace, zde vystupuje nejen jako tvář značky, ale jako protagonista snového filmu. V černobílých vizuálech, které Michals vytvořil přímo ve svém newyorském domě, se objevuje jako figurka z časopisu i z básně zároveň. Jeho pohledy, tichá gesta a každý detail stylingu působí jako malé okno do něčího vnitřního světa – světa, kde se sny stávají hmatatelnými.

Projekt je inspirován surrealismem a uměleckými světy Giorgio de Chirica či René Magritta. Michals sám říká: „I’m very much interested in the realm of the invisible… My problem is how do I make the invisible visible?“ V kampani proto zní i hlas Elordiho, který čte Michalsovu báseň “What Are Dreams” z roku 2001, a přidává tím osobní a intimní vrstvu celému uměleckému výstupu.

Fotografie i krátký film zachycují Elordiho v minimalistickém, přitom hluboce emotivním prostředí – každý stín, každý odlesk světla je pečlivě komponovaný. Černobílá paleta zdůrazňuje nadčasovost, eleganci a snový rozměr, který je pro značku Bottega Veneta typický.

Co dělá tuto kampaň fascinující nejen pro módní nadšence, ale i pro všechny, kdo vnímají umění, je její schopnost transformovat produkt v prožitek. Elordi zde není jen modelem – je aktérem snu, který inspiruje diváka, aby se zamyslel nad vlastní představou krásy, intimity a romantiky každodenního života.

Pro Pařížskou, ulici, kde móda a životní styl splývají s historií a elegancí, je tato kampaň perfektním odrazem současného trendu: móda už není jen vizuální, je to zážitek. A stejně jako Bottega Veneta, i my na Pařížské hledáme krásu, která přesahuje povrch – krášlí každý detail, romantizuje každou chvíli a proměňuje každodennost v malý sen.

Zdroj foto: Bottega Veneta

Související příspěvky